کافه دوستانه

ساخت وبلاگ


در همه جای دنیا هنرمندها زیر ذره بین هستند به خصوص بازیگرها که مردم همیشه دوست دارند قسمت خصوصی زندگی آنها را بدانند. این کنجکاوی عمومی هم معمولا مزاحم آرامش ستاره هاست. مخصوصا وقتی ملاحظات اخلاقی کم رنگ شود و بعضی آدم ها و بعضی رسانه ها به خودشان اجازه بدهند حرمت ها را بشکنند.

نیوشا ضیغمی و همسرش هم از این فضا دلخورند. از سایتی که به خاطرتسویه حساب های سیاسی سفر حج رفتن نیوشا را بهانه کرده تا بی انصافی را در حق او تمام کند. یا از نشریه ای که به شایعه  اختلاف این زوج دامن زده. اما واقعیت این نیست.  نیوشا می گوید: آرش یک همراه و تکیه گاه است و آرش پولادخان هم می گوید: من به همسرم، نیوشا افتخار می کنم. گفت و گوی خواندنی با نیوشا ضیغمی و آرش پولادخان خیلی چیزها را روشن می کند. نه فقط اینکه اختلاف آنها، فقط شایعه بود و آنها در کنار هم آرامش دارند و به این زندگی آرام افتخار می کنند؛ چیزهای دیگری هم هست که از این گفت و گو دستگیرتان می شود.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : مهریه نیوشا ضیغمی,بیوگرافی نیوشا ضیغمی,عکس نیوشا ضیغمی,مصاحبه با نیوشا ضیغمی,گفتگو با نیوشا ضیغمی, نویسنده : matin toop بازدید : 1185 تاريخ : يکشنبه ساعت: 18:52


تهیه کنندگان جیمز باند رازی را که در پس انفجار استون مارتین مدل DB5 در فیلم جدید ” اسکای‌فال” وجود دارد را فاش کرده و تصاویری از ساخت این اتومبیل را با استفاده از فناوری چاپگر سه بعدی منتشر کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، استون مارتین DB5 جیمز باند در فیلم جدید “اسکای‌فال” چندین مرتبه با انفجارها و بدلکاریهای بزرگ رو به رو شد که در میان آنها می توان به صحنه ای اشاره کرد که این اتومبیل گرانقیمت در میان شعله های آتش منفجر می شود.

تهیه کنندگان رازی که در پس این بدلکاریها وجود دارد را فاش کرده است، تکینکهایی که براساس آن اگر یک اتومبیل از دست برود به سادگی می توان اتومبیل دیگری را چاپ کرد و به جای آن مورد استفاده قرار داد.

برای فیلمبرداری اسکای فال سه اتومبیل به اندازه یک سوم اصلی با یک چاپگر سه بعدی بزرگ تهیه شد.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : عکس های فیلم جدید جیمز باند, عکسهای فیلم اسکای فال, فیلم جدید جیمز باند,بیوگرافی جیمز باند,عکس جیمز باند,فیلم جدید جیمز باند, نویسنده : matin toop بازدید : 2688 تاريخ : پنجشنبه ساعت: 3:03


کافه سینما: کنسرت روزبه نعمت اللهی با همراهی مهناز افشار در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.

 در این مراسم پر رونق، چهره های مطرح هنری بسیاری حضور داشتند. اما نکته جالبتر حضور حامد بهداد با چهره ای متفاوت در این مراسم بود.

چهره ای که با توجه به آغاز فیلمبرداری فیلم تازه‌ی داریوش مهرجویی، می‌تواند مربوط به نقش‌اش این فیلم باشد.

مطمئنا ، از همین حالا کنجکاوی ها برای نقش بهداد در فیلم تازه مهرجویی شدت می گیرد.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : عکس حامد بهداد,بیوگرافی حامد بهداد,آهنگ حامد بهداد,دانلود فیلم حامد بهداد,حامد بهداد, چهره تازه حامد بهداد, چهره حامد بهداد, نویسنده : matin toop بازدید : 1169 تاريخ : پنجشنبه ساعت: 2:51


پیش‌تولید فیلم «خواستگار قلابی» به کارگردانی راهب قاسمیان آغاز شد.

مهران غفوریان، بهنوش بختیاری، سیاوش قاسمی‌، امید علیمردانی، محسن قاضی‌مرادی، مهوش وقاری، نعیمه نظام‌دوست، حلیمه سعیدی، احمد پورمخبر، سیدرضا حسینی، یوسف سلطان‌زاده با معرفی حسام آقا‌جعفری و مریم قبادی از جمله بازیگران این فیلم خواهند بود.

همچنین مذاکراتی با ‌حمید لولایی، مهران رجبی و شراره رخام برای حضور در این فیلم صورت گرفته است‌.

فیلمنامه این کار توسط سیاوش قاسمی نگاشته شده و بازنویسی آن توسط امید علیمردانی ‌انجام شده است.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : بهنوش بختیاری,فیلم خواستگار قلابی, مهران غفوریان,بیوگرافی مهران غفوریان,عکس مهران غفوریان,خواستگار قلابی, نویسنده : matin toop بازدید : 940 تاريخ : دوشنبه ساعت: 20:25


جاستین بیبرهمیشه در زمینه موسیقی فعالیت خواهد کرد اما خیلی دوست دارد ستاره سینما شود.

این خواننده نوجوان در حال بررسی فیلمنامه هایی است که به او پیشنهاد شده و ترجیح می دهد در یک فیلم کمدی و یا اکشن هنرنمایی کند.

او گفت:”چند پروژه سینمایی به من پیشنهاد شده است و من از این موضوع خیلی هیجانزده ام . ترجیح می دهم در فیلمهای کمدی و اکشن بازی کنم اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام . من حس شوخ طبعی خیلی خوبی دارم و جوک گفتن را خیلی خوب بلدم.”

اما او به هیچ وجه قصد ندارد موسیقی را رها کند

این خواننده که فیلم سه بعدی کنسرتهای او در سطح جهان فروش خیلی خوبی داشت ، در مجله آمریکایی استار گفت:”من موسیقی را هیچ وقت رها نمی کنم و خیلی دوست دارم یک آهنگ دو نفره همراه استیو واندر ضبط کنم .”

جاستین ۱۸ ساله اخیرا” فاش کرده بود که با “مارک والبرگ” ستاره مشهور سینما درباره ورود به دنیای سینما صحبت کرده است.

او گفت:” من قصد دارم وارد سینما شوم و درباره اولین فیلم بزرگم با مارک والبرگ صحبت کرده ام.”

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : جاستین بیبر ,ستاره سینما,عکس جاستین بیبر ,بیوگرافی جاستین بیبر ,آهنگ جدید جاستین بیبر ,دانلود آهنگ جاستین بیبر , نویسنده : matin toop بازدید : 936 تاريخ : جمعه ساعت: 17:39


یکی از مستخدمان هتل محل اقامت جنیفر لوپز از این خواننده درخواست کرد که به او امضاء بدهد و فقط به همین دلیل اخراج شد .

اگر چه این بازیگر و خواننده مشهور هالیوود در سال ۲۰۰۲ در فیلم “خدمتکاری در منهتن ” نقش یک مستخدم را بازی کرد اما ظاهرا” بازی در این فیلم هیچ تاثیری روی او نگذاشته است و در زندگی واقعی او اصلا” نمی تواند این قبیل آدمها را درک کند.

بنا به گزارش یک روزنامه آلمانی با نام “بیلد” ، یکی از مستخدمان هتل لوکس “ملیا دوسلدورف” فقط بخاطر درخواست امضاء از این سوپر استار اخراج شد.

ین مستخدم که” پری دوداج”نام دارد درباره این موضوع گفت:”من اتاق جنیفر لوپز را تمیز کردم و از آنجایی که یکی از طرفداران او بودم کمی جسارت به خرج دادم و دوباره به درب اتاق او رفتم تا از او درخواست کنم که به من یک امضاء بدهد.”

” اما دستیاران او اجازه ندادند من وارد اتاق شوم و درخواست مرا رد کردند.”

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : جنیفر لوپز ,جنیفر لوپز مستخدمی,امضاء می خواست را اخراج کرد,عکس جنیفر لوپز , بیوگرافی جنیفر لوپز, نویسنده : matin toop بازدید : 864 تاريخ : جمعه ساعت: 17:33


به گزارش شبکه ایران شقایق دهقان که این روزها سریال طنز “دزد و پلیس” را روی آنتن دارد به تازگی در گفت‌وگویی در باره اختلافات پیمان و محراب قاسم‌خانی با مهران مدیری، پارتی‌بازی‌های محراب قاسم‌خانی برای نقش دادن به او در سریال‌های مختلف، متهم شدن به این‌که چهره بدی از خانم‌های ایرانی نمایش می‌دهد و…سخن گفته است. بخش‌های برگزیده گفت‌وگو این بازیگر با هفت صبح را در ادامه می‌خوانید:
 
شوهر و برادرشوهرم نویسنده هستند و این در بازی کردن من تاثیر زیادی دارد
البته درست است که من و پیمان قاسم‌خانی یک خانواده هستیم ولی منظور من این بوده که چون سال‌هاست با بسیاری از عوامل فنی در یک گروه با هم کار می‌کنیم شبیه یک خانواده شده‌ایم. ولی صادقانه بخواهم بگویم به هر حال شوهر و برادرشوهرم نویسنده هستند و خب این در بازی کردن من تاثیر زیادی دارد.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : شقایق دهقان, مصاحبه, مصاحبه خواندنی, مصاحبه شقایق دهقان,بیوگرافی شقایق دهقان,عکس شقایق دهقان,وبلاگ هواداران شقایق دهقان,عکس همسر شقایق دهقان,عکس بچه شقایق دهقان, نویسنده : matin toop بازدید : 935 تاريخ : چهارشنبه ساعت: 18:28


حمید لولایی بازیگر طنزی که با مجوعه «زیر آسمان شهر» و ایفای نقش کاراکتر «خشایار مستوفی» شهرت فراوانی به دست آورد به تازگی در گفتگویی با مجله «خانواده سبز» شرکت کرده و از علایق هنری اش و نحوه ارتباطش با همسر و دو فرزند دخترش سخن گفته است. بخشهایی از گفته های لولایی را در ادامه می خوانید:

آغاز با «سربداران»
در 25 سالگی از سربازی که برگشتم به کلاسهای بازیگری رفتم. در هنرهای زیبا اساتیدی بودند که به تئاتر معرفی ام کردند. در آن حین با افرادی آشنا شدم که متوجه استعدادم در این زمینه شدند و دعوت به همکاری در دو سکانس از «سربداران» شدم. این روند ادامه داشت تا زمانی که فهمیدم عده ای قصد دارند کار طنز انجام دهند و آنجا بود که با مهران مدیری و گروه «ساعت خوش» آشنا شدم.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : حمید لولایی , عکس های حمید لولایی ,تصاویر حمید لولایی , حمید لولایی و همسرش,حمید لولایی و دخترش , دختر حمید لولایی , تصاویر حمید لولایی , گالری عکس حمید لولایی , بیوگرافی حمید لولایی , زندگی نامه حمید لولایی , مصاحبه با حمید لولایی , سریال جدید حمید لولایی , فیلم جدید حمید لولایی , جدیدترین عکس حمید لولایی , فیلموگرافی حمید لولایی , حمید لولایی و پسرش , کلیپ حمید لولایی ,حمید لولایی خشایار مستوفی , خشایار مستوفی ,خشایار زیر آسمان شهر , حمید لولایی و پسرش, همسر حمید لولایی, نویسنده : matin toop بازدید : 949 تاريخ : جمعه ساعت: 23:21


به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، برق‌نورد که در ساختمان پزشکان با بازیگرانی همچون بهنام تشکر و شقایق دهقان همکاری داشته، در «دزد و پلیس» هم این همکاری را ادامه داده است. به بهانه بازی خوب او در دزد و پلیس با او هم‌صحبت شدیم که در ادامه حاصل این گفت‌وگو را می‌خوانید.

 

از شنیده‌ها چنین برمی‌آید این روزها حسابی سرتان شلوغ است و مشغول بازی در چند کار هستید؟

بله. مشغول بازی در سریال آقای فتحی به نام «زمانه» هستم و در تئاتر هم نمایش «آوازه‌خوان طاس» را روی صحنه دارم.

 

سریال زمانه هم کمدی است؟

نه داستانی جدی دارد من هم نقش یک وکیل را در آن بازی می‌کنم.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : هومن برق نورد,عکس هومن برق نورد,بیوگرافی هومن برق نورد,اخبار سینما, نویسنده : matin toop بازدید : 1110 تاريخ : جمعه ساعت: 19:18


آلبوم موسیقی «چهل حکایت از گلستان سعدی» با دکلمه های زنده یاد خسروشکیبایی روانه بازار موسیقی کشور شد.

این آلبوم شامل ۴۰ دکلمه است که مرحوم شکیبایی بر روی ۴۰ حکایت از گلستان سعدی اجرا کرده است.

آهنگسازی این اثر برعهده کارن همایون فر بوده است و آرش بادپا به عنوان دستیار آهنگساز همایون فر را همراهی کرده است.

در این آلبوم موسیقی مهدی سیف (تار)، همایون پشت دار(کمانچه)، بابک حبیبی(نی) و آرش بادپا(سنتور) نواخته است.

 

این آلبوم از سوی مرکز موسیقی بتهوون روانه بازار شده و حکایت هایی چون «بازرگانی را هزار دینار خسارت افتاد»، «با طایفه بزرگان به کشتی در نشسته بودم»،«صیادی ضعیف را ماهی قوی به دام اندر افتاد» و… در این اثر روایت شده اند.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : آلبوم موسیقی مهدی سیف,بتهوون,چهل حکایت از گلستان سعدی,خسروشکیبایی, دکلمه خسرو شکیبایی, کارن همایون فر, نویسنده : matin toop بازدید : 953 تاريخ : سه شنبه ساعت: 18:18


تماشا: گلزار که مدتی است در ایران زندگی نمی کند، در دبی ساخت فیلم مستندی درباره ایرانیان مقیم این کشور را پی گرفته. شنیده می شود این مستند، بیش از ۸-۷ دقیقه نیست و گلزار در آن سعی کرده به سبک زندگی ایرانیانی که برای کار یا تحصیل در این منطقه به سر می برند، بپردازد.

 

محمدرضا گلزار، اولین تجربه کارگردانی را پشت سر گذاشت تا این بار نه با قراردادی هنگفت با یک پروژه و نه با حاشیه ای عجیب و غریب، بلکه با فعالیت در حوزه ای تازه، سر زبان ها بیفتد. او که مدتی است در ایران زندگی نمی کند، در دبی ساخت مستندی درباره ایرانیان مقیم این کشور را پی گرفته.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : محمدرضا گلزار, کارگردان,عکس محمدرضا گلزار ,بیوگرافی محمدرضا گلزار ,دانلود آهنگ محمدرضا گلزار , نویسنده : matin toop بازدید : 882 تاريخ : يکشنبه ساعت: 18:42


نسخه ویدئویی فیلم سینمایی “یک جیب پرپول” به کار گردانی “قدرت اله صلح میرزایی” وارد شبکه نمایش خانگی شد.
بنابراین گزارش؛ فیلم از آن کمدی های عجیب و غریب سینمای ایران است که در اکران عید فطر دوسال پیش روی پرده رفت و البته فروش نازل داشت.

لازم به ذکر است؛ “یک جیب پرپول” درباره پسری به نام امیرعلی است که عاشق دختر عموی خود “پونه” شده ومی خواهد با او ازدواج کند اما زن عمویش به دلیل برخی سوءتفاهم ها با ازدواج آنها مخالفت می کند و قصد دارد دخترش را به مردی از طبقه مرفه بدهد و همزمان جوانی کلاه بردار به نام سیاوش به خواستگاری  پونه می آید.
گفتنی است؛ جواد رضویان، رضا شفیعی جم، آناهیتا همتی، شهره لرستانی، محسن قاضی مرادی، احمد پورمخبر و یوسف صیادی در این فیلم طنز ۱۰۲ دقیقه ای بازی کردند.

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : دانلود فیلم یک جیب پرپول,دانلود تیتراژ یک جیب پرپول, زوج هنری, شبکه نمایش خانگی, یک جیب پرپول, نویسنده : matin toop بازدید : 949 تاريخ : شنبه ساعت: 18:15

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس،‌ تصویربرداری فیلم تلویزیونی «سر پیری معرکه‌گیری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی راهب قاسمیان در خیابان‌های مشهد آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی گروه تا اواسط ماه جاری در‌گیر تولید این فیلم خواهند بود.


مهران غفوریان، محمد شیری، پروین قائم‌مقامی، آرش نوذری، کیانوش گرامی، سیما مطلبی، محمد‌مهدی صابر، مرجان علوی، با حضور افتخاری امید علیمردانی و سیاوش قاسمی در نقش عادل فردوسی‌پور، بازیگران اصلی این تله‌فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شک و ظن بی‌مورد و زیاد رعنا، مدت‌هاست که محمود را عذاب می‌دهد. سهراب دوست قدیمی محمود راهی را برای اثبات حسن نیت محمود به او نشان می‌دهد که ماجراهای جالبی رقم می‌زند.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : سر پیری معرکه‌گیری , راهب قاسمیان, مهران غفوریان , محمد شیری , پروین قائم‌مقامی, آرش نوذری , کیانوش گرامی,سیما مطلبی , محمد‌مهدی صابر ,مرجان علوی ,امید علیمردانی و سیاوش قاسمی ,عادل فردوسی‌پور ,احسان تبریزی ,میلاد فلاح , علی عظیم‌زاده طهرانی , فرزاد فضلی, نویسنده : matin toop بازدید : 931 تاريخ : پنجشنبه ساعت: 20:04


فائقه آتشین ملقب به گوگوش در ۱۸ بهمن ۱۳۲۹ در خیابان سرچشمه تهران از پدر و مادر آذربایجانی که از مهاجران آذربایجان شوروی سابق بودند متولد شد.
در سن دو سالگی پدر و مادرش از هم جدا شدند . گوگوش یک برادر تنی کوچکتر داشت که در سن ۲۴ سالگی براثر رماتیسم قلبی درگذشت و سه برادر ناتنی ازپدرش و یک برادر و یک خواهر ناتنی از مادرش که بعد از جدایی با یک مر دکلیمی ازدواج کرده بود دارد. درهمسایگی آنها یک خانواده ارمنی زندگی می کردند که او را ازکودکی با نام گوگوش صدا می زدند ، با اینکه گوگوش اسم مردانه ارمنی است اما این اسم برای همیشه ماندگار شد و بعدها که اوکار هنری را شروع کرد همین اسم را روی خودش گذاشت.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : بیوگرافی گوگوش ,گوگوش ,فائقه آتشین , صابرآتشین , پرویزمقصدی , ایرج جنتی عطائی ,واروژان , جهانبخش پازوکی , حسن شمائی زاده,شهریارقنبری , ایرج جنتی عطائی, نصرت فرزانه , بابک امینی ,آکادمی گوگوش , آکادمی گوگوش درخنده بازار , هومن خلعتبری , همایون مصداقی , عکسهای گوگوش , آلبوم های گوگوش , زندگی گوگوش ,عکسهای آکادمی گوگوش , فیلم های گوگوش , گوگوش , آکادمی گوگوش , آهنگ های گوگوش , عکس های گوگوش, نویسنده : matin toop بازدید : 987 تاريخ : پنجشنبه ساعت: 20:05


بازار پاپ روزهای شلوغ و پرترافیکی را پشت سر می گذارد. دوستداران موسیقی در حال لذت بردن از تنوع آلبوم های منتشر شده در بازار هستند و در این میان کنسرت ها هم تنور موسیقی را داغ تر از قبل می کنند.

دو روز پس از انتشار پرسروصدای «حباب» محسن یگانه، موسسه صاحب امتیاز آلبوم «عاشقانه ها»ی احسان خواجه امیری «آوای هنر» زمان انتشار آلبوم جدید این خواننده را در اختیار رسانه ها قرار داد تا لحظه شماری برای شنیدن این آلبوم میان دوستداران این خواننده آغاز شود.

بنا بر اعلام سید علی نیکونیا (مدیر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر)، «عاشقانه ها» با صدای این خواننده صبح روز ۷ آبان و در روز تولدش به صورت همزمان در سراسر کشور منتشر خواهد شد.

این خواننده در روزهای انتشار آلبوم کنسرت بزرگش را در تهران روی صحنه خواهد برد. او قطعاتی از آلبوم جدیدش را نیز در این برنامه اجرا خواهد کرد.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : دانلود ویدیو تولد خواجه امیری,دانلود کلیپ جشن تولد خواجه امیری,عکس خواج امیری,آلبوم جدید خواجه امیری, آلبوم عاشقانه های خواجه امیری, بزرگان عرصه موسیقی, بیوگرافی احسان خواجه امیری , نویسنده : matin toop بازدید : 957 تاريخ : پنجشنبه ساعت: 18:59


سال 79 یا 80، وقتی آقای پورعرب در خیابون کردستان خونه داشت، توی یه بعد از ظهر پاییزی به خونه‌اش رفتم و گفت‌وگوی مفصلی درباره کارنامه بازیگری‌اش با هم داشتیم که در هفته نامه سینما ویدئو –که دوهفته‌نامه شده بود– چاپ شد. درباره هر فیلمی که خودش دوست داشت، حرف زدیم... ابوالفضل پورعرب در آن مصاحبه گفت: بعضی‌ها دوست نداشتند عروس رو من بازی کنم. نمی‌خوام اسم شون رو بیارم. افخمی پشتم وایساد تا عروس رو بازی کنم. حمایتم کرد... بیشتر از یک سال می‌رفتم دفترش و با هم گپ می‌زدیم.

 این نگاه درخشان‌تون توی بازی از کجا میاد؟

این نگاه رو افخمی یادم داد...

انگارقرار بود قبل از عروس توی فیلم روز واقعه بازی کنید


بله... به دلایلی نشد و قسمت بود تا با فیلم عروس وارد سینما بشم.

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : مصاحبه, ابوالفضل پور عرب , بازیگر , سینما, نویسنده : matin toop بازدید : 978 تاريخ : چهارشنبه ساعت: 18:17


علی ضیا مجری جوان و با استعداد این روزهای برنامه های تلویزیون است که کارش را با نویسندگی در رادیو و بعد اجرا در آن شروع کرد و کم کم به تلویزیون آمد و اجرای ماه عسل آخرین کارش بود.

ساده و بی پروا حرف می زند و کاملا مشخص است که در حال جنگ با غرور درونی اش است و دوست دارد مردمی جلوه کند. شاید به خاطر اینکه ارتباط خیلی خوبی با خدا دارد. این روزها درگیر مداوای پدر بیمارش است و کاملا مشخص است که از هیچ چیز برای این کار دریغ نمی کند.

تواضع، مهربانی، ادب و احترام گذاشتن، از خصوصیات مثبت و مورد توجه علی ضیا است. یکی از عواملی که در نظر ما موفقیتی ها علی ضیاء را متمایز کرد مقامی بود که در جشنواره خوارزمی برای یک اختراع به دست آورده بود..

بقیه در ادامه مطلب

کافه دوستانه ...
ما را در سایت کافه دوستانه دنبال می کنید

برچسب : علی ضیاء , مجری , تلویزیون ,ماه عسل,بیوگرافی علی ضیاء,عکس علی ضیاء, نویسنده : matin toop بازدید : 1184 تاريخ : دوشنبه ساعت: 19:37

خبرنامه